Tuesday, December 14, 2010

what I want so much

Aku teringin sangat barang2 yang berikut :1) Seekor kucing yg gebu x de kutu comel jinak dan yg bernama bubu. 2) Camera canon yg warna hitam .. 3) Gitar warna purple pastu ada tulis name Izzah

Andaikan ada bidadari yg datang dari langit pastu dia kata kat aku die akan tunaikan 3 hajat aku bestnye.. confirm aku mintak yg kat atas tadi.. ish bestnye ...kalau korang macam mane??? mesti ramai orang yg dah ade camera canon , kucing yg gebu, gitar yg cantik.....mesti ramai kan ?? tapi kadang2 bende2 tu semua boleh membuat kite leka ..kalau dah dapat bende2 tu semua mesti pelajaran letak ke tepi buat2 x endah hmmm itulah hidup...kadang2 dah dapat ade yg x leka .. ish 3 kalau aku .. x dapat gitar ngn camera canon pon x pe tapi aq nak sangat kucing...meow2 (sedih) alah bile lah ye mase tu nak tiba......

No comments:

Post a Comment